''ARE YOU GONAN DROP THE BOMB OR NOT?''

Hejhej! Godmorgon, börjar halv ett idag, LYYYYYX!

Drömt massa sjuka drömmar inatt, riktigt roligt, länge sedan jag drömde och verkligen kom ihåg vad jag drömde om. Jag ville inte vakna...

Idag så kommer min mammas mans mamma och syster till sverige, så det ska bli fullt hus här hemma, buhu haha nä men serri, jobbigt! Aja, hoppas att det blir lungt, en sak som är säker är att jag inte kommer få pussa på mitt hjärta på läänge, dom kommer sno henne, asså ella då, min minsta lilla syster, dom har ju inteträffat henne förr, så nu jävlar kommer dom pussa ihjäl henne, stackars ella :(

Blir en bild på min fina mamma och min älskade lillasyster idag:


ASSÅ SERISÖT! ELLAAAAAA SÅ JÄVLA FIN BITA HENNE!


En förklarning till ordet blåögd: När man säger att någon är blåögd  menar man inte att de har blå ögan, det är ett annat ord för naiv :) Bara så ni vet i fortsättningen! :)

*SMACK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0