Lexi Corleone (A)

Förlåt at jag är så tråkig, men jag känner verkligen inte för o skriva, varje gång jag vill skriva något så komemr jag alltid in på ett ämne som jag bestämt mig själv att inte skriva eller lägga ner tid på. Så..

Iallafall, igår så var det en rolig fika med Bellah, min älskling :) Sen så kom aye hem till mig, vi kollade klart på Gudfadern.


Trodde aldrig jag skulle vara den som var den som gillade den, men jag älskade den, speciellt själva ''Gudfadern''.. Asså jag vill gifta mig med honom eller typ krympa honom och ha honom i mitt rum i en liten hamsterbur och kolla på honom varje dag. Haahah creepy. Kramade data skärmen flera gånger, ville bara krama honom! Love at first sight!

Ikväll ska jag sola med Bellah sen så kommer Ayub hem till mig och ska sova här, jag är ledig imorgon så vi passar på.

Måste bara säga att jag längtar så jääävla mycket till helgen, bellas ''fest'' eller vad man ska kalla det. Har nog aldrig längtat efter något så myyycket :D Wiie, vi ska ha så kul!


Iallafall, vad mer har hänt? jo jag har ju blivit svartskalle igen, så de ska va =) Sen vad mer? JAg har jobbat mycket.. Kollar på Svenska Hollywood fruar nu Asså Agnes- Nicole Smith MENAR HON ALLVAR MED SITT KASSA SKÅDESPEL?! Hahahahah :( Nobody lovess meee :(amen böla

ska lägg aupp lite videor nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0