Över hav och land

Blir att det blir att va med aye ändå, vi ska nsart ner på centrum och köpa massa gott oh sen krypa ner under täcket för att kolla på idol. Det blir la mysigt!

Jag är inte så insatt i idol så det ska bli skoj att kolla vem som gått vidare, kollade på alla auditions och så men sen orkade jag inte följa det, men jag får se vad som händer idag då, vem jag hejar på! Har ni någon favorit? :) Vem ska man rösta på?!

Nyss städat klart mitt rum mamma komme bli så glad på mig =) Hon har tjatat så länge, men nu har tjatet gått över tille n suck, hon orkar inte ens säga till mig hon bara suckar när hon tittar in i mitt rum. Jag är så glad att jag och mamma fått ett mer öppet förhållande, jag känner att jag verkligen kan snacka med henne nu, hon är mindre mamma mer vän. Hon är lite mer avslappnad nu.. I love you so much so much ♥
Iallafall idag, man vet aldrig med mamsen, jävla temprament asså, ibland kan va homies fo lajf sen slänger hon skor efter en (w) stackars lilla mig..

Nu skriver ayubi att jag ska ta på mig, hehe sitter här halvnaken, nu ska vi ner och köpa masssaa godiiiis! Usch han är otrevlig, förösker vara lite flörtig och skriva att jag inte har något på mig, Svar: JA MEN ÖKA! hahah fucking geek!

me right now, so chilliiiig :)


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Har du funderat på en ny bloggdesign den senaste tiden? Då är det nu du ska passa på.

Jag har "Rosa Designer" uppe till försäljning för ett reducerat pris och där 50% av det priset går direkt till Cancerfondens Rosa bandet-insamling.



Vill du inte köpa en färdig design går det även bra att beställa en helt personlig där jag skräddarsyr designen efter dina egna önskemål.

Även där går 50% av pengarna som kommer in på bloggdesigner under hela Oktober oavkortat till Rosa bandet.

Jag tänker besegra cancer. Vill du vara med?



MvH Sanne

2009-10-10 @ 00:21:06
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: vippan

kan du prata med din mamma som jag kan prata med min? ;) IF YOU KNOW WHAT I MEAN.. HEHEHEHE. HAHAHAHAHA <3

2009-10-10 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0